به نام احمدی نژاد به کام اصولگرایان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به نام احمدی نژاد به کام اصولگرایان
نوشته شده در دو شنبه 10 مهر 1391
بازدید : 557
نویسنده : حسین

رییس مجلس خبرگان با بیان مطالب عجیبی با توجه به سال پایانی دولت به دولتمردان گفت:

" رهبری در ملاقات با هیئت دولت مطالبی را بیان فرمودند و اشاره داشتند که این دولت بسیار خدمت کرده است و حال باید با توجه به این مدت کوتاه از عمر دولت، دولتمردان مسائل را جدی تر دنبال کنند. ولی توصیه رهبری به این دولت این بود که در این فرصت باقیمانده سست نشوند و کارها را جدی دنبال کنند.این فکر نباید باشد که ما نیز بعدا هستیم و یا اینکه کاندیدای ما در دوره بعدی رای خواهد آورد. اگر دولت به خدمتگزاری خود ادامه دهد، مردم راضی خواهند شد و برای حضور در انتخابات دور بعد رغبت پیدا خواهند کرد در غیر این صورت رغبت مردم کم خواهد شد."

خطاب به آقای مهدوی عرض میکنم:

۱- دولت با همان جدیت ۷ سال گذشته بدون اینکه شما و دیگران از آنها بخواهید به کار خدمتگزاری خود ادامه میدهند.اگر مردم به اصولگرایان رغبتی دارند بدانید بیشتر آن را مدیون و مرهون فعالیت های دولت و شخص رییس جمهور هستید.

۲- اگر عرصه رقابت برای خدمتگزاری به مردم، سالم و پاک است چه هراسی وجود دارد از اینکه دولت بیاید و کاندیدا معرفی کند.اگر عملکردش بد بوده مردم سراغ یکی دیگر میروند اما با عملکرد مطلوب آنها مردم به کاندیدای دولتمردان تمایل پیدا میکنند.

۳- چطور در زمان انتخابات مجلس نهم که ساختمان بهارستان و امور جاری قانونگذاری(بودجه کشور) بواسطه انتخابات تعطیل شد ،آن زمان به آنها توصیه به خدمتگزاری و عدم سستی در کارها را گوشزد نکردید اما حال مرغ دولت غاز شد!

۴- به دوستان اصولگرا امر کنید که ورود به مسائل انتخاباتی خیلی زود بود که شما و آنها وارد آن شدید.به امور جاری کشور بپردازید که تا دمیدن صبح دولتتان خیلی فرصت دراز است.

۵-در قسمت پایانی صحبتهای خود فرمودید که با خدمتگزاری دولت مردم راغب به انتخابات میشوند.حال من در یک جمله به شما و دوستانتان میگویم:

خیلی جالب است. به نام احمدی نژاد و به کام اصولگرایان




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: انتخابات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: